Pulmonolog Łódź

Pulmonologia ( inaczej pneumonologia ) to dziedzina medycyny zajmująca się profilaktyką, diagnostyką i leczeniem chorób dróg oddechowych. Zostałeś skierowany lub sam zaobserwowałeś niepokojące objawy mogące wskazywać na chorobę dróg oddechowych? Zatroszcz się o własne zdrowie korzystając z wiedzy i doświadczenia naszego specjalisty pulmonologa w Łodzi

Pulmonolog Łódź przyjmujący w naszej klinice to doświadczony i ceniony lekarz pulmonologii, do diagnozy wykorzystywywana jest spirometria. JMC Medycyna i Stomatologia to klinika, które gwarantuje Państwu kompleksowe podejście do leczenia wszelkich dolegliwości pulmonologicznych. Zajmujemy się diagnozowaniem i leczeniem chorób zarówno u dzieci, jak i u dorosłych wykorzystując spirometrię.
Najczęściej występujące objawy, których istnienie może świadczyć o chorobie dróg oddechowych to między innymi: duszności, ciężki oddech, obniżona wydolnośc fizyczna (szybkie 'zasapanie'), szmery towarzyszące oddychaniu, przewlekły kaszel;

Objawy często stanowią dowód istniejącej choroby lub są jej zapowiedzią. Klasyfikaacja chorób układu oddechowego prezentuje się następująco, wyróżniamy choroby:

• obturacyjne- związane z ograniczeniem przepływu powietrza w płucach, powodujące częściową bądź całkowitą niedrożność dróg oddechowych. Należą do nich: astma oskrzelowa, mukowiscydoza, przewlekła obturacyjna choroba płuc, zapalenie oskrzeli
  • restrykcyjne- prowadzące do zmniejszenia czynnościowej pojemności płuc: choroby śródmiąższowe płuc, sarkoidoza, gruźlica, zwłóknienie, czy pylica
Dodatkowo posługując się inną klasyfikacją:
  • infekcyjne: przeziębienie, zapalenie migdałków podniebiennych- potocznie znane jako angina, zapalenie oskrzeli, grypa;
  • nowotworowe: rak krtani, bądź rak płuca

Pulmonologia Łódź prowadzona przez doświadczonego lekarza specjalistę jest gwarancję leczenia chorób płuc na wysokim poziomie. Nie lekceważ objawów i nie zwlekaj z poddaniem się niezbędnym badaniom, zwłaszcza wtedy, gdy występują jednocześnie lub, gdy zaniepokoiło Cię widoczne nasilenie się któregoś z nich. Kluczem do skutecznego leczenia jest trafne rozpoznanie przypadłości Pacjenta, poprzedzone wyczerpującym wywiadem lekarskim oraz badaniem diagnostycznym.
Oferujemy konsultacje z doświadczonym i cenionym lekarzem, specjalistą pulmonologii - dr n. med. Jadwigą Kroczyńską-Bednarek. Podczas wizyty istnieje możliwość wykonania badania spirometrycznego, które podnosi precyzję podczas diagnozowania choroby płuc.
Zadzwoń i umów się na wizytę.