Neurolog

Prawidłowe działanie układu nerwowego ma niezwykle istotne znaczenie dla właściwego funkcjonowania organizmu, dlatego nie należy bagatelizować różnych objawów związanych z jego nieprawidłowym działaniem (m.in. migreny, bóle głowy, zawroty głowy). Problemy związane z obwodowym i ośrodkowym układem nerwowym mogą mieć bowiem bardzo poważne konsekwencje, dlatego tak ważna jest wczesna i właściwa diagnoza. Schorzenia, których podłożem jest niewłaściwie działający układ nerwowy wymagają opieki doświadczonego neurologa – z usług takiego specjalisty skorzystać można w naszej przychodni. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy nasz neurolog Łódź jest w stanie zapewnić pomoc osobom cierpiącym na takie choroby jak m.in. stwardnienie rozsiane, padaczka, udar mózgu, choroba Alzheimera, choroba Parkinsona, zapalenie opon mózgowych czy migrena. Z jego usług korzystać mogą również dzieci – pomoże on w diagnozie i leczeniu najróżniejszych chorób wieku dziecięcego, takich jak ADHD, ADD, zaburzenia koncentracji czy też padaczka wieku rozwojowego. Wykonuje on również ocenę neurorozwojową niemowląt i małych dzieci. Dzięki profesjonalnemu podejściu, niezwykle szerokiej wiedzy oraz indywidualnemu traktowaniu każdego pacjenta możemy mieć pewność, że leczenie jakie poprowadzi nasz neurolog Łódź będzie możliwie jak najbardziej efektywne i odpowiednio dostosowane do stanu zdrowia pacjenta. Wszystkie osoby cierpiące na zaburzenia obwodowego i odśrodkowego układu nerwowego zachęcamy do skorzystania z oferty naszej przychodni – przekonaj się, że jesteśmy w stanie zapewnić najlepszą pomoc lekarską w Łodzi.